Till senaste kommentaren
Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

Jag är anmäld till Tjejmilen 2019 och har inte fått mitt startbevis?

Startbeviset skickas till den e-mailadress du angav i anmälan och skickas ca två veckor innan evenemanget. Stämmer adressen?
Om inte skicka ett mail till info@tjejmilen.se Om du inte får det innan du ska hämta din nummerlapp så går det bra att få ett nytt vid informationsdisken på Expo.
Tjejmilen Kundtjänst Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej har fortfarande inte fått den länk för start ni sa skulle komma i veckan. Hur gör jag? Vill ju springa.
    Mvh Marie
    Marie Eng
  • Hej,

    Jag skickar om på två sätt frå systemet och direkt från min mailadress för säkertsskull.
    Bengt Jansson Service
  • Hej hej!
    Jag har inte fått startbeviset på det virtuella loppet. Det var en kompis som betala så hon kan ha lämnat fel mail. Hanna J Lindberg heter hon.
    Anneli Fredrikson
  • Hej Anneli,

    Det var tyvärr inte mycket rätt här. Ni är inte anmälda till Tjejmilen virtuellt. Din kompis har angivit fel mailadress till dig och därför har du inte fått någon info av oss
    Hon har skrivit Fredriksson med två s.
    Jag har rättat till och registrerat dig för Tjejmilen virtuellt nu. Skickade precis ett startbevis till din rätta mailadress
    Jag skickar den också från min privata mail bara för att vara säker att den går fram.
    Bengt Jansson Service

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.